Skip to main content

klantenservice

Vragen over mijn bestelling en/of betaling

Ik wil graag eerst een offerte ontvangen, kan dat?

Ja, dat is mogelijk. Je kunt een offerte aanvragen via onze website, maar je mag ook zeker bellen! 

Mijn factuuradres wijzigen, hoe kan ik dit aanpassen?

Als je factuuradres niet meer klopt en je het wilt aanpassen, kun je dit niet zelf wijzigen. Neem in plaats daarvan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder met het bijwerken van je factuuradres.

Hoe kan ik veilig betalen

Om veilig te betalen, kun je gebruikmaken van twee opties. De eerste optie is door het bedrag over te maken op basis van de factuur die je ontvangt. De tweede optie is door gebruik te maken van een betaallink via het betaalsysteem Molly.

Hoe kan ik online bestellen

Om online een bestelling te plaatsen, ga je naar onze webshop en voer je je bestelling in. Als je nog geen klant bent, vul je het registratie formulier in en wordt gekeken tot welke klanten groep je behoort. Naast de standaard orderbevestiging van de website, sturen we je altijd een extra bevestiging. Hierna wordt je orderbevestiging met de voor jouw geldende afspraken gecontroleerd en nemen we contact met je op

Vragen over de levering en bezorging

Heeft Lebasport ook een winkel?

Ja en nee, we hebben een magazijn waar je mag komen rondkijken en winkelen, maar dit is alleen mogelijk op afspraak. 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Ja dat kan! Je kunt je bestelling ook ophalen. Maak hiervoor een afspraak door te bellen naar +31(0)162428 563

Wanneer mag ik mijn levering verwachten?

De verwachte levertijd van je bestelling wordt persoonlijk meegedeeld, samen met de betalingsmogelijkheden. Standaard bedraagt de levertijd tussen de 1 tot 10 werkdagen, maar we streven ernaar om binnen 2 tot 4 werkdagen te leveren. Houd er rekening mee dat opgegeven levertijden bij benadering zijn.  De levertijd begint nadat de order is aanvaard en wij alle benodigde gegevens van jou hebben ontvangen. We doen ons best om de levertijd zoveel mogelijk na te leven. Echter, in onvoorziene omstandigheden kunnen we de overeenkomst annuleren of de levertijd verlengen na overleg met jou. 

Wie bezorgt de bestelling

- Een medewerker van onze eigen dienst, voor persoonlijke bezorging.
- Door GLS of PostNL.

We laten je vooraf weten of het persoonlijk bezorgd wordt of via een postbedrijf. In het geval van bezorging via een postbedrijf, ontvang je een track en trace-code voor de levering. 

Wie bezorgt de bestelling

- Een medewerker van onze eigen dienst, voor persoonlijke bezorging.
- Door GLS of PostNL.

We laten je vooraf weten of het persoonlijk bezorgd wordt of via een postbedrijf. In het geval van bezorging via een postbedrijf, ontvang je een track en trace-code voor de levering. 

Hoeveel bedragen de verzendkosten

De verzendkosten variëren afhankelijk van de factuurwaarde van je bestelling:
- Voor leveringen met een factuurwaarde boven€ 230,- netto, exclusief BTW worden er geen verzendkosten in rekening gebracht (franco huis binnen Nederland). Met uitzondering van zwaar of volume materiaal in Nederland.
- Bij leveringen met een factuurwaarde onder€ 230,- worden er € 10,-aan vracht-en administratiekosten in rekening gebracht bij zendingen binnen Nederland.

Vrachtkosten op ijzerwaren en/ of volumineuze zaken worden tegen kostprijs doorberekend.

Vragen over mijn account & voorwaarden

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden zijn te vinden onderaan de website.

Kan ik als particulier ook bij Lebasport bestellen?

Ja, als particulier kun je bij Lebasport bestellen. Bij de meeste producten is dat mogelijk. Houd er rekening mee dat betaling vooraf plaatsvindt. We behouden ons echter het recht voor om bestellingen zonder opgaaf van redenen geheel of gedeeltelijk te weigeren en vooruitbetaling te verlangen, omdat u particulier bent. We zullen echter binnen 1 tot 2 werkdagen melden als er een reden is voor weigering.

Vragen over de retournering

Overige vragen

Heeft u andere vragen? Bel ons op +31(0)162428 563.

Terugbetaling

Terugbetaling vindt plaats nadat het geretourneerde product op eigen kosten is teruggestuurd. Zodra we het product in goede staat hebben ontvangen, wordt het bedrag binnen uiterlijk 7 werkdagen teruggestort. 

Kan ik een product retour sturen?

Dat kan, je kunt een product retourneren na overleg. We sturen je een retourformulier. Let op dat we speciaal geproduceerde artikelen niet kunnen accepteren voor retourzending. De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening. Retournering van het geleverde kan alleen plaatsvinden na onze voorafgaande toestemming en onder door ons bepaalde voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Ja, je kunt je bestelling binnen 24 uur na plaatsen van bestelling annuleren. Neem contact met ons op.

Is er een klacht

Ik heb een andere klacht

Als je een andere klacht hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice via e-mail op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of telefonisch via het nummer +31 (0)162 428 563. Daar helpen we je graag verder.

Ik heb een klacht over een bestelling en/of product

Als je een klacht hebt over een bestelling en/ of product, kun je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail. We staan daar klaar om je verder te helpen. 

Ik heb een product defect ontvangen

Als je een defect product hebt ontvangen, is het belangrijk om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kun je doen via telefoon of e-mail. Maak alvast een foto van het defecte product en houd de gegevens van de factuur bij, inclusief het bestelnummer.