klantenservice
Vragen over mijn bestelling en/of betaling
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een offerte aanvragen via onze website, maar je mag ook zeker bellen!
Als je factuuradres niet meer klopt en je het wilt aanpassen, kun je dit niet zelf wijzigen. Neem in plaats daarvan contact op met onze klantenservice, zij helpen je graag verder met het bijwerken van je factuuradres.
Om veilig te betalen, kun je gebruikmaken van twee opties. De eerste optie is door het bedrag over te maken op basis van de factuur die je ontvangt. De tweede optie is door gebruik te maken van een betaallink via het betaalsysteem Molly.
Om online een bestelling te plaatsen, ga je naar onze webshop en voer je je bestelling in. Als je nog geen klant bent, vul je het registratie formulier in en wordt gekeken tot welke klanten groep je behoort. Naast de standaard orderbevestiging van de website, sturen we je altijd een extra bevestiging. Hierna wordt je orderbevestiging met de voor jouw geldende afspraken gecontroleerd en nemen we contact met je op
Vragen over de levering en bezorging
Ja en nee, we hebben een magazijn waar je mag komen rondkijken en winkelen, maar dit is alleen mogelijk op afspraak.
Ja dat kan! Je kunt je bestelling ook ophalen. Maak hiervoor een afspraak door te bellen naar +31(0)162428 563
De verwachte levertijd van je bestelling wordt persoonlijk meegedeeld, samen met de betalingsmogelijkheden. Standaard bedraagt de levertijd tussen de 1 tot 10 werkdagen, maar we streven ernaar om binnen 2 tot 4 werkdagen te leveren. Houd er rekening mee dat opgegeven levertijden bij benadering zijn. De levertijd begint nadat de order is aanvaard en wij alle benodigde gegevens van jou hebben ontvangen. We doen ons best om de levertijd zoveel mogelijk na te leven. Echter, in onvoorziene omstandigheden kunnen we de overeenkomst annuleren of de levertijd verlengen na overleg met jou.
- Een medewerker van onze eigen dienst, voor persoonlijke bezorging.
- Door GLS of PostNL.
We laten je vooraf weten of het persoonlijk bezorgd wordt of via een postbedrijf. In het geval van bezorging via een postbedrijf, ontvang je een track en trace-code voor de levering.
- Een medewerker van onze eigen dienst, voor persoonlijke bezorging.
- Door GLS of PostNL.
We laten je vooraf weten of het persoonlijk bezorgd wordt of via een postbedrijf. In het geval van bezorging via een postbedrijf, ontvang je een track en trace-code voor de levering.
De verzendkosten variëren afhankelijk van de factuurwaarde van je bestelling:
- Voor leveringen met een factuurwaarde boven€ 230,- netto, exclusief BTW worden er geen verzendkosten in rekening gebracht (franco huis binnen Nederland). Met uitzondering van zwaar of volume materiaal in Nederland.
- Bij leveringen met een factuurwaarde onder€ 230,- worden er € 10,-aan vracht-en administratiekosten in rekening gebracht bij zendingen binnen Nederland.
Vrachtkosten op ijzerwaren en/ of volumineuze zaken worden tegen kostprijs doorberekend.
Vragen over mijn account & voorwaarden
De algemene voorwaarden zijn te vinden onderaan de website.
Ja, als particulier kun je bij Lebasport bestellen. Bij de meeste producten is dat mogelijk. Houd er rekening mee dat betaling vooraf plaatsvindt. We behouden ons echter het recht voor om bestellingen zonder opgaaf van redenen geheel of gedeeltelijk te weigeren en vooruitbetaling te verlangen, omdat u particulier bent. We zullen echter binnen 1 tot 2 werkdagen melden als er een reden is voor weigering.
Vragen over de retournering
Heeft u andere vragen? Bel ons op +31(0)162428 563.
Terugbetaling vindt plaats nadat het geretourneerde product op eigen kosten is teruggestuurd. Zodra we het product in goede staat hebben ontvangen, wordt het bedrag binnen uiterlijk 7 werkdagen teruggestort.
Dat kan, je kunt een product retourneren na overleg. We sturen je een retourformulier. Let op dat we speciaal geproduceerde artikelen niet kunnen accepteren voor retourzending. De kosten voor retournering zijn voor eigen rekening. Retournering van het geleverde kan alleen plaatsvinden na onze voorafgaande toestemming en onder door ons bepaalde voorwaarden.
Ja, je kunt je bestelling binnen 24 uur na plaatsen van bestelling annuleren. Neem contact met ons op.
Is er een klacht
Als je een andere klacht hebt, kun je contact opnemen met de klantenservice via e-mail op
Als je een klacht hebt over een bestelling en/ of product, kun je contact opnemen met de klantenservice. Dit kan zowel telefonisch als per e-mail. We staan daar klaar om je verder te helpen.
Als je een defect product hebt ontvangen, is het belangrijk om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kun je doen via telefoon of e-mail. Maak alvast een foto van het defecte product en houd de gegevens van de factuur bij, inclusief het bestelnummer.